Wednesday 31 March 2010

心情篇

最近,唔知点既,

经常有头风,一直发烂喳,

好对不住经常中招的人。。

我感到满分抱歉!!(鞠躬)

........................................................................

可能太烦了。。日日捻多多。。

呢个系我既缺点。。

其实一直都系我自己顾虑太多。。

有咩甘烦?我都唔知,仲知就系一堆问题系既脑度辗转。。


之前我完全不会写广东字。。

我要感激王琬媚既教导,如看不明就无所谓啦。。 =)

以上写的都是当下的心情。。








2 comments:

May" said...

系“黄”琬媚,唔系“王”琬媚!!!!!

Unknown said...

Great article in this blog ''BoWie's'' Story it very informative have a nice day. Some great stuff im coming across here. Thanks for sharing with us.

eternal